Jak wycenić samochód przed sprzedażą?

pexels-maksim-goncharenok-5550325

Masz używany samochód? Chciałbyś go sprzedać, jednak nie wiesz, jaką cenę podać potencjalnemu kupcowi? Pragniesz poznać wartość swojego pojazdu? Istnieje kilka metod na wycenę auta. Niestety, nie wszystkie z nich są miarodajne. Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób można szybko i rzetelnie określić wartość samochodu, zapoznaj się z naszym artykułem.

3 najpopularniejsze metody wyceny aut przed sprzedażą

W Polsce rynek aut używanych cieszy się dużą popularnością. Tylko niewielki procent naszego społeczeństwa może pozwolić sobie na zakup nowego samochodu prosto z salonu. Jeśli jesteś posiadaczem pojazdu używanego i chciałbyś wymienić go na nowszy model, sprzedając stary, czeka Cię niełatwe zadanie – wycena auta. Istnieją trzy najpopularniejsze sposoby na określenie wartości pojazdu: skorzystanie z internetowych kalkulatorów, sprawdzenie ofert podobnych pojazdów i skontaktowanie się z profesjonalną firmą, zajmującą się wyceną samochodów.

Internetowe kalkulatory do wyceny samochodów używanych

Chcesz ocenić wartość samochodu używanego? Możesz skorzystać z internetowego kalkulatora do wyceny pojazdów. W sieci dostępnych jest wiele narzędzi, które są w stanie oszacować przybliżoną wartość auta. Serwisy te wymagają podania takich danych jak: model, marka, moc silnika, przebieg i rok produkcji. Na podstawie tych informacji wyceniają pojazd. Niestety, rzetelność i wiarygodność większości tego typu serwisów pozostawia wiele do życzenia. Znaczna część z nich nie spełnia swoich funkcji, gdyż zaniża wartości samochodów.

Porównanie ofert sprzedaży pojazdów

Jeśli chcesz wycenić samochód używany przed sprzedażą, możesz również wyszukać w serwisach ogłoszeniowych model, który posiadasz i sprawdzić ceny oferowane przez innych sprzedających. Jest to jeden z najłatwiejszych i najpopularniejszych sposobów na szybką wycenę pojazdu. Należy jednak pamiętać, aby dokładnie przeanalizować ogłoszenia wystawione przez innych sprzedających, gdyż może okazać się, że samochód podobny do Twojego jest dostępny w wysokiej cenie, ponieważ ma niski przebieg, posiada bogate wyposażenie lub jest utrzymany w idealnym stanie. Może okazać się również, że podobne auto jest wystawione za wyjątkowo niską cenę, gdyż przebyło stłuczki lub jest bardzo zaniedbane.

Usługi firm zajmujących się wyceną samochodów używanych przed sprzedażą

Jeśli chcesz poznać wartość samochodu używanego, nie musisz korzystać z kalkulatorów, które bywają zawodne, ani samodzielnie porównywać ofert dostępnych w sieci. Możesz powierzyć wycenę auta profesjonalnej firmie. Tego typu przedsiębiorstwa za niedużą opłatą oszacują wartość Twojego pojazdu i podadzą Ci kwotę, która przyciągnie potencjalnych kupców, a jednocześnie będzie satysfakcjonująca dla Ciebie. Firmy zajmujące się wyceną samochodów uwzględniają wszelkie usterki, ubytki i awarie, przez co są w stanie dokładniej określić wartość pojazdu niż internetowe kalkulatory, które biorą pod uwagę wyłącznie podstawowe dane auta.

Chcesz wycenić auto używane przed sprzedażą? Skorzystaj z usług Infocar!

Chcesz dowiedzieć się, za jaką cenę wystawić swoje auto, aby szybko znaleźć kupca, a jednocześnie nie stracić? Skorzystaj z usług naszej firmy! Zajmujemy się profesjonalną wyceną samochodów. Określamy wartość pojazdów prywatnych i firmowych. Podczas oględzin uwzględniamy nie tylko podstawowe parametry, ale również stan techniczny i wizualny pojazdu. Aby rozpocząć z nami współpracę, wystarczy zadzwonić lub skontaktować się mailowo z nasza firmą. Na wiadomości odpowiadamy najszybciej jak to możliwe, a telefony odbieramy 24 h na dobę. Po wstępnej rozmowie umówimy się na spotkanie. W międzyczasie poprosimy Cię o wypełnienie formularza wyceny auta dostępnego na naszej stronie. Dzięki niemu będziemy w stanie szybciej sformalizować transakcję. Pamiętaj, że nasza firma zajmuje się nie tylko wyceną samochodów, ale również ich skupem. Zatem, jeśli zależy Ci na szybkiej gotówce, możesz sprzedać nam swój pojazd. Gwarantujemy, że nie zaniżamy cen i jesteśmy w pełni rzetelną firmą. Zależy nam na zaufania klientów, a nie jednorazowym zysku.